یه لحظه

لبخند بزن :)

شعر طنز و خنده دار عید نوروز

تاریخ انتشار : ۲۳ ‎تیر ‎۱۳۹۹

Lantern23.blog.irLantern23.blog.irLantern23.blog.irLantern23.blog.irLantern23.blog.irLantern23.blog.ir

=================«Lantern23.blog.ir»=================

شعر طنز و خنده دار عید نوروز*شعر طنز و خنده دار عید نوروز*شعر طنز و خنده دار عید نوروز

شعر طنز و خنده دار عید نوروز

 

نفس باد صبا آفت جان خواهد شد
عید می آید و اجناس گران خواهد شد
قیمت میوه و شیرینی و آجیل و لباس
باز سرویس گر فک و دهان خواهد شد
همسرم چند ورق لیست به من خواهد داد
و سرا پای وجودم نگران خواهد شد
می زنم ساز مخالف دو سه روزی اما
عاقبت هرچه که او گفت همان خواهد شد

=================================

 

نظرات (۱)

  • مهسا
  • در تاریخ : ‎۱۳۹۹/۰۴/۲۳

سلام وقتتون بخیر 
سایتتون خیل خوب بود ممنونم ازتون.منم دیدم سایتتون انقد خوبه گفتم یه سایت خوب دیگرو بهتون معرفی کنم که خودم گوشیمو ازشون خریدم خیلی راضی بودم هم زود رسید به دستم هم گارانتی 18 ماهش خیلی معتبره کلا خدمات خوبی ارائه دادن به نظر من یه سر به سایتشون بزنید 100% پشیمون نمیشید 
https://mariatell.com

  • مدیر وبلاگ::احمدرضا مرادی
  • در تاریخ : ‎۱۳۹۹/۰۴/۲۴
ممنون
حتما سر میزنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی